ادعای کذب حسن زاده آملی2



پیرو کلام امیرعوالم خلقت اعرف الحق تعرف اهله

ادعای کذب حسن زاده آملی2

 
به گزارش از تابناک آقای حسن زاده که معروف به علامه !!! ؟؟ است که در کتاب هزار و یک نکته استناد شده این مرد ادعا کرده که با علم جفر توانسته قبر مخفی حضرت زهرا سلام الله علیها را پیدا کند!!!
سوال:
اولا آیا شما وظیفه پیدا کردن قبور را دارید؟
ضمنا مگر قرار نیست این قبر توسط امام عصر عجل الله فرجه ظاهر شود؟
 
دوما: علم جفر را اهل بیت معصوم فرمودند فقط نزد ماست و هیچ کس ندارد اگر روایتی دال بر این موضوع است که جفر را ما داریم و غیر معصوم آن را در اختیار ما قرار داده است بفرمایید !!!
امام صادق علیه السلام در اینکه علم جفر فقط نزد ایشان است فرمودند

حَدَّثَنَا يَعْقُوبُ بْنُ يَزِيدَ عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سِنَانٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: ذُكِرَ لَهُ وَقِيعَةُ وُلِدِ الْحَسَنِ وَ ذَكَرْنَا الْجَفْرَفَقَالَ وَ اللَّهِ إِنَّ عِنْدَنَا   لجلْدَيْ مَاعِزٍ وَ ضَأْنٍ إِمْلَاءَ رَسُولِ اللَّهِ ص وَ خَطَّ عَلِيٍّ وَ إِنَّ عِنْدَنَا لَصَحِيفَةً طُولُهَا سَبْعُونَ ذِرَاعاً وَ أَمْلَاهَا رَسُولُ اللَّهِ وَ خَطَّهَا عَلِيٌّ بِيَدِهِ وَ إِنَّ فِيهَا لَجَمِيعَ مَا يُحْتَاجُ إِلَيْهِ حَتَّى أَرْشُ الْخَدْشِ.

بصائر الدرجات في فضائل آل محمد صلى الله عليهم، ج‏1، ص: 155

 
کد خبر: ۳۱۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
شیعیان و دوستداران فاطمه زهرا(س) همواره مشتاق بوده‎اند که بدانند مزار آن حضرت کجاست و هر محبی که پای به مدینه الرسول می‎نهد، شیدا و سرگردان بین بقیع و قبر رسول طواف می‎کند براستی چه کسی است که پرده از این راز سربه مهر برکشد؟ علامه حسن‎زاده آملی با استفاده از علوم خاصه نظراتی جالب در این زمینه دارد.
 
خبرآنلاین در این زمینه نوشت: در کلمه 345 از جلد سوم کتاب هزار ویک کلمه اثرحضرت علامه حسن زاده آملی نکته جالبی درباره محل قبر حضرت فاطمه(درود خدا بر او باد) آمده است.
 
علامه حسن زاده در این اثر عرفانی و اخلاقی، نوشته‎اند:
 
«حق این است که قبر حضرت فاطمه بنت رسول‎الله (صلوات الله علیهما ) در مدینه در بقعه رسول‎الله و در جوار آن حضرت است. و آن قبری که در بقیع به نام فاطمه شهرت دارد قبر فاطمه بنت اسد مادر امام امیرالمومنین علی (علیه السلام) است. بعضی از صاحبدلان به طریق خاصی از علم جفر نیز جواب گرفته‎اند که (جای قبر، خانه شفیع جمیع امت است) و صورت لوح آن این است: یا علیم قبر فاطمه زهراء -علیها السلام-
 
مختار دویست نهج البلاغه این است: «و من کلام له (علیه السلام) عند دفن سیده النساء فاطمه علیهاالسلام: السلام علیک یا رسول الله عنی و عن ابنتک النازله فی جوارک ....»
 
به چند سطری که در صحیفه مصادر نهج البلاغه نگاشته ایم،التفات بفرمایید....

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: صوفیه و عرفا!، ،
:: برچسب‌ها: ادعای کذب حسن زاده آملی, نقد علامه حسن زاده, حسن زاده, رد حسن زاده, ,
ن : علی حسین زاده
ت : دو شنبه 17 تير 1392


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.